YOU CAN SEE THE SMILE ON MY FACE, BUT NOT THE PAIN INSIDE ME

Haha, jaa, är jävligt glad över att kunna blogga igen, vet inte riktigt vad som hände, men mejlade kundservice, och nu kan jag bloggaaa! ♥
Har inte så mycket att berätta egentligen, men här är kort vad jag har gjort!
 
Onsdag ~
Liam Payne fyllde år! Så jag, Camilla och Mye köpte tårta åt åt med gafflar :')
Cyklade med alla 9or till Skatan, va sjukt jobbigt men när vi var där hade jag faktiskt kul, och vann ett paket med kakor! Wohoo!
Faktiskt inte lika jobbigt att cykla hem, för det var ju mest nerförsbackar då och så cyklade jag med Camilla&Josef ♥
 
Torsdag ~
Vi var lediga, eftersom vi hade varit på Skatan på kvällen!
Satt mest och väntade på att One Direction skulle göra sin twitcam, men gav upp för det tog så lång tid, så for och fotade Mye sista gången hon hoppade Galliano. Men när jag kom hem hade dom gjort en twitcam .________.
Haha, blev sjukt besviken.
(Det var då bloggen inte gick logga in på)
Fick iaf lyssna på underbara Niall som pratade på radion på nån Amerikansk radiokanal!
På kvällen var jag med gänget på Holken!
Tårtbakartävling, vann ''Godaste tårtan'' med våran SW▲G tårta x)
 
Fredag ~
Var typ sjuk, hade ont i halsen, kunde inte prata, knappt andas osv.
For till skolan iaf, var där hela dagen, till och med på idrotten! *applåder*
Men det var sjuuukt jobbigt (kunde ju inte andas)
 
Lördag ~ 
Hade feber, sjuk, allt sånt skit så var bara hemma tror jag.
 
Söndag ~
Inte lika sjuk, nästan ingen feber, men gjorde inget intressant ändå!
Shira fyllde år :')
 
Och idag har jag bara varit på skolan, gått ut med Nåva och snart ska jag äta middag!
Pappa har tagit min telefon, så om de är nån som har smsat så äre därför jag inte svarar...
 
förlåt för långt inlägg, här kommer iaf massa bilder från dagarna! ♥♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0