NOTHING IN THE WORLD COMPARES TO THE FEELINGS THAT WE SHARE

Hej påer!
Tänkte snabbt uppdatera lite, innan jag ska iväg till valpkursen..
Försovde mig imorse, och Julia väckte mig inte för hon trodde att jag hade sovmorgon!
Men hann iallafall göra mig klar innan Julia hade kört iväg till skolan, så åkte med henne.
Hade idrott, det gick väl bra, men har fortfarande svårt att andas (är förkyld) så va inte me på hela lektionen. 
Till lunch va det Tikka Masala eller hur de nu stavas! Åhh, så gott!
 
Som sagt så ska jag på valpkurs med Nåva om en timme, *wish me luck* har alltid ångest innan vi ska dit, av någon anledning.
 
Lyssna på den här nya och helt underbara låten som Carly Rae Jepsen och Justin har gjort! ↓
I'm in l♥ve 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0