IT WAS ALWAYS YOU

Skola - som vanligt - det gick ganska bra, hade idrott på slutet och det spårade väl lite, jag Mye och Natalie hade jätteroligt där på slutet!
När jag kom hem hade jag jätteont i huvudet, somnade ett tag tills pappa kom hem.
Huvudvärken har fortfarande inte gått över, men har tagit två alvedon och en ipren så den borde väl försvinna snart!
 
Nu ska jag, pappa och Kevin se Hunger Games och äta ostbollar, yummy!
 
Halv 11 ska jag och pappa fara och hämta mamma, hon har varit borta i typ en vecka nu! Tror vi ska hämta henne i Jörn, men älskar att åka bil på natten, typ det bästa som finns ♥
dösnygga Josh Hutcherson som spelar Peeta Mellark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0