HEART BEATS HARDER, TIME ESCAPES ME

Hallåjj!
Imorse var moppen jävlig igen, den hade stått ute under natten och ville inte starta.. Kickade i säkert 5 minuter, sen blev jag skitsur och sparka till den *oops* och efter det funkade den!
 
Hade So-läxprov och No-läxprov, men So:n fick jag alla rätt på *applåder* och tror No:n gick bra!
Vi hade musik oxå, spelade Paint it Black med Rolling Stones, spelade keyboard och suger på de, men lärde mig ackorden snabbt så det gick oxå bra.
Gick till Mye som hade HK och då fick jag smaka på typ vääärldens godaste citronpaj! 
Brukar hata citronpaj, men den var faktiskt riktigt god!
 
Annars har det väl inte hänt nåt, åt just middag och nu ska jag gå ut på promenad med Nåva.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0