I'M BACK BITCHEZZ

Har inte uppdaterat på flera dagar, inget intressant händer typ i mitt liv, och har inte haft lust att blogga heller.

Va på stan med mamma och Julia i lördags, köpte ett par byxor, fejk-töjningar och en ring. 
I söndags var det de vanliga, awkward, william's lista och sen satt jag och kollade på youtube istället för xfactor!
 
Igår var jag med Sandra på holken, vi hade jätteroligt och bakade muffins, spelade kort och sånt! 
Imorrn börjar Glee och Grey's Anatomy om, så då ska jag och Sandra se det hemma hos hennes pappa :D
 
Idag efter skolan följde jag Mye till stan. Först köpte hon Kerrang och sen åt vi på Subway, och tog bussen hem kvart över 5. Älskar min lilla Mysan ♥
Sitter och ser LOL just nu, klockan 8 ska Niall ha twitcam så får inte missa det!!
 
See ya bitchez
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0