TRÄSTOCKS IGÅR

Hej! 
Tänkte berätta
vad vi gjorde på Trästocks igår! Camilla och hennes mamma kom och hämtade mig lite efter 5 typ, och då for vi till Trästocks. 
Sen var vi tvugna att vänta ett tag på Frans, han var inte så snabb ;). Vi fick kondomer av nån random gubbe från typ Colour of Love, åt Thai mat, lyssnade på Linnea Henriksson och Soundtrack of our lives, gick fram och tillbaka, satt under ett träd, osv.
Träffade och Lina Östlund och Emma Lindberg, Sofia Stålberg och Jaana Claesson, och då klockan var 12 började mamma att skjutsa hem pappa, Kevin, Julia och Emma Granberg.
Jag och Camilla fick vänta inne där det var en fotoutställning, och kring 1 var vi hemma hos henne.
Vi sovde i en liten stuga på deras gård, sov ända till halv 1!
Men hade kul iaf!


↑Hittade denhär bilden på Norran, man ser Frans, jag och Camillas mamma!


↑Jag igår

Kommentarer
Postat av: Camilla Moritz

Din blogg = <3



SV: Ja<3<3<3

2012-07-21 @ 17:45:32
URL: http://camillamoritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0