OM MIG

Jag heter Linn Lundström, är 15 år, och bor i Ersmark, Skellefteå.
Jag bor tillsammans med min mamma, pappa, min tvillingsyster Julia och min lillebror Kevin, men jag har 4 syskon till (som inte bor hemma).
Vi har två hundar, en samojedtik på snart 7 år (Polarbjörnen's White Wolf Shira, och en blandrasvalp på lite mer än fyra månader (Lilly från Lingård, men kallas Nåva)!
Mina intressen är då att fota, träna hundarna, rita, redigera bilder och typ mycket mer. ^^
Favoritmusik är Justin Bieber, You Me At Six, 3OH!3, Ed Sheeran, Norlie & KKV osv.
Mina bästa vänner är typ Camilla Moritz, Mye Nordlund, Line Kristiansen och Josefin Lindgren.
Jag fotar mest mina hundar (har typ inget annat att fota), men ibland händer det att jag fotar hästar, porträtt, natur och sånt!
Det var lite kort om mig, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer xd.


<- Julia                                        ^Jag                                   Mye ->
^Jag
Några bilder som jag fotat (Klicka för att se större)

Kommentarer
Postat av: Camilla Moritz

:')<3

2012-07-10 @ 21:47:38
URL: http://camillamoritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0