HOME SWEET HOME

Hemma nu!
Men ska bara vara hemma ikväll, imorgon och måndag morgon, och sen ska jag tillbaka till skråmträsk och vara kvar där till den 1a.
Den 3e bär det av till stockholm!
Nåva vart superglad att se mig, och jag vart nog lika glad, hon hoppade upp en meter i luften och tjöt å gnällde :')
Imorrn ska vi fira mamma, men hon fyller egentligen år på Måndag. Och på Måndag ska jag färga håret.. Spännande ;)
Blev ett ganska osammanhängande inlägg, och har inga bilder från Skråmträsk, för kameran är kvar där.. Men ni får bilder så fort det bara går!

Kommentarer
Postat av: mysan

Va rädd om dej o glöm inte att du är unik! <3

2012-07-29 @ 06:31:55
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0