7AM WAKING UP IN THE MORNING

Nåva väckte mig halv 7 imorse, och ville gå ut. Jag trodde pappa hade sagt att jag skulle göra det idag, så först släppte jag ut henne på gården, sen fick hon mat och då hon ätit klart gick jag en liten bit med henne.
Hade jättesvårt att somna om, tog typ 1-2 timmar..
Pappa väckte mig kring 10, och sa att det var jättebra att jag hade gått ut med henne, men att jag egentligen inte hade behövt det. -.-'
Somnade om, och klev upp efter 11.
Idag ska jag fota Camilla då hon rider Tony! Ska bli kul, har aldrig fotat dom förr. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla Moritz

Kan de inte bara sluta regna... :*

2012-07-22 @ 13:46:17
URL: http://camillamoritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0