VARM CHOKLAD & BARNDOMSMINNEN

Det spöregnar nu, fyy!
Skolan har väl gått bra, varit ovanligt trött.. Och imorse klev jag upp vanlig tid, sen kom mamma och sa "du har sovmorgon till 8.35" typ fml...
Sista lektionen hade vi slöjd, och jag fick syslöjd
Hade dött 5 gånger om (wannnabe camilla), om jag hade fått träslöjd!
.
Moppen startade inte då jag skulle hem, så fick åka med Julia istället, och lämna moppen på skolan. Mamma och pappa ska hämta den, eller det kanske dom redan gjort!
Iaf, så såg jag en underbar tecknad film, som jag älskade när jag var liten! Balto ♥♥
Och efter den såg jag Balto 2 Wolf Quest. Har kvar att se Wings of Change eller vad den hette, men nu ska jag dricka min andra kopp varm choklad och se Grey's Anatomy!
.
Inte taggad på valpkurs imorrn, bläää....


Kommentarer
Postat av: Camilla Moritz

Hade dött 5 gånger om (wannnabe camilla) xDDDDD

2012-08-27 @ 22:09:24
URL: http://camillamoritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0