VALPKURS

Nyss kommit hem från valpkursen.. Det gick väl bra, men Nåva skäller så grymt mycket :/
Det ska vara 5 eller 6 gånger till, så hoppas att hon blir bättre!
Fick några tips på vad man kan göra för att hon ska sluta skälla, ska börja testa göra det.
.
Har inte uppdaterat på flera dagar, det beror på att i helgen var jag upptagen (var med Mye) och sen slutade min dator funka...
Fick igång den igår, typ sent på kvällen så orkade inte blogga då.
Och så började ju skolan idag!
Känns väl okej, kan inte säga att jag är speciellt taggad. :/ Men imorrn blire chill, vi börjar kl9 och slutar kvart över 1!
Btw, jag har blivit en Directioner..!

Kommentarer
Postat av: Mye Nordlund

SÅ DU ERKÄNNER?!?!?! :')

2012-08-22 @ 16:07:44
URL: http://actris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0