JUSTIN DREW BIEBER

Antar att alla såg Justin på Skavlan (SVT1) kl8?
Det gjorde iaf jag!
Herregud så snygg, underbar, perfekt...
Grät litegrann, de kan jag faktiskt erkänna! Om ni missade de så får ni väl kolla YouTube, det är ett måste att se!
.
Har annars inte gjort något speciellt idag, skulle vart med Sofie på stan, men de vart int, så har typ varit duktig å hjälpt till hemma!
Har haft otroligt tråkigt.. Vet inte om jag ska fota på premieringen imorrn på KDRF, om jag orkar, annars ska jag typ va me Line eller nåt. Saknar den bruden! ♥
.
Haha, lite random inlägg sådär, men nu vet ni vad jag har gjort idag! Int för att de va nåt speciellt, och Mye, jag vet att du älskar min norrländska <3<33<3<33<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0