I WORKOUT

Hann inte blogga nåt igår, var med Camilla i princip hela dagen. Åt middag hos henne, och sen for vi till Josef, och efter ett tag kom Otto också!
Men vi hade kul iallafall, har saknat att vara med Camilla
Imorse såg jag Desperate Housewives (som alla dagar) och sen gick jag ut och tränade, 5 minuter rumpa, 5 minuter ben och 5 minuter mage.
Har laddat ner nån app till mobilen, hehe.
Sen skulle jag fixa till ögonbrynen, men aa..
Vet inte riktigt vad som hände, men råkade dra bort för mycket iallafall, och började flänna. Smsade att Julia skulle komma, så hon fick försöka fixa till båda ögonbrynen, så nu ser det inte så hemskt ut.
-
Vet inte vad jag ska hitta på idag, vill helst stanna inne hela dagen och titta på Grey's eller en film eller nåt, men vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Camilla Moritz

2012-08-16 @ 23:33:38
URL: http://camillamoritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0