HITTADE EN VOVVE

När jag var ute på promenad med Nåva, så komme det helt plötsligt en typ Jämthund fram till oss. Den var lös, de va ingen ägare i närheten.
Började fundera vilka som ägde jämthund i det området, och så kom ja på vem det var. Hunden följde efter oss, men sen sprang den in på en gård fram till en kvinna, så jag frågade om hon visste vems hund det var.
Hon visste vem som ägde den, så hon sa att hon skulle gå och prata med ägaren.
Men då sprang hunden bort, igen.
Gick iaf vidare, sen efter ett tag såg jag då ägaren fångade in hunden, tur de!
-
Det är typ det som har hänt idag. Nu ska jag försöka fixa till designen, åhh om pappa bara kan ringa Uffe så vi kan fixa photoshopet..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0